Unikátnost Waf-Waf spočívá především v inovativním konceptu přípravy vaflí, palačinek a lívanců. Koncept zákazníkům umožňuje sestavit si svůj vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před nimi. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou. Díky tomuto konceptu pak zákazníci mají téměř neomezené množství kombinací, a Společnost tak dokáže zaujmout široké spektrum konzumentů.
Waf-Waf je díky svému zaměření na kvalitu provedení a jedinečnému zdobení velmi oblíbený především u mladé generace, která si jídlo ráda fotí a sdílí na sociálních sítích, což Společnosti pomáhá vytvářet efektivní virální kampaně. Aby Společnost toto zapojení zákazníků do marketingu ještě více podpořila, začala spolupracovat se známými českými influencery, kteří propagují značku Waf-Waf mezi svou širokou základnu fanoušků. Úspěch této strategie je již dnes vidět na velkém počtu fanoušků Společnosti na sociálních sítí, kdy má za své působení na sociálních sítích přes 32 tis. fanoušků. Z Waf-Waf se tak stal tzv. „lovebrand“, kdy se její zákazníci stávají součástí celého konceptu.
Waf-Waf se podařilo z inovativního konceptu vybudovat v krátkém čase úspěšnou značku. Celý koncept je přitom velice jednoduchý a může se snadno přizpůsobit dané lokalitě a zázemí. Restaurace tedy můžou bez problému fungovat v menších či větších prostorách bez ohledu na to, jestli se jedná o obchodní centrum nebo jinou kamennou prodejnu. Tato jednoduchá koncepce spolu se silnou značkou a know-how Waf-Waf tak nabízí ideální kombinaci pro úspěšnou franšízovou expanzi, kterou Společnost plánuje v budoucnu započít.
Před otevřením provozovny:
Vyhledání vhodné lokality, nabídka z lokalit, které jsou k dispozici
Architektonická studie a projekt provozovny
Výstavba a vybavení provozovny na klíč
Nábor a vyškolení kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
Po otevření provozovny:
Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
Podpora centrály Waf-Waf
Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
Kontrolní systémy provozovny
Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady
Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
Vývoj a dodržování standardů značky
Finanční zajištění (možno úvěrem)
Osobní angažovanost
Ochota trénovat se, ochota ke změnám
Zkušenosti s restauračním provozem (není podmínkou)
PRVOTNÍ INVESTICE
Vstupní poplatek: 500 000 Kč
Kauce: 250 000 Kč
Investice: od cca. 1,5 mil. v závislosti na výběru typu provozu
Dále je potřeba se připravit na náklady spojené s otevřením provozovny:
školení zaměstnanců, prvotní náklady na nákup zboží.
MĚSÍČNÍ POPLATKY
Franšízový poplatek: 10-12 % z tržby v závislosti na finančních výsledcích.
PROVOZNÍ NÁKLADY
Nájemné a energie
Mzdové a personální náklady
Suroviny, obaly a logistika
Marketing v rámci a okolí provozovny
IT a Systémy
Kontrolní mechanismy provozovny
Ostatní provozní, režijní a finanční náklady
Smlouva se uzavírá na dobu 5 let. Návratnosti investic lze dosáhnout během 12-30 měsíců.
Praha 7 - Letná Praha 2 - I.P. Pavlova
Liberec - OC Forum Liberec Ostrava - OC Forum Nová Karolina Praha - OC Řepy Praha - OC Palladium
ČR: Plzeň, Olomouc, Brno, Teplice, České Budějovice, Zlín
Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko, Maďarsko, Itálie, Chorvatsko a další státy v EU či mimo EU.